Vrácení zboží a reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Vážíme si našich zákazníků a pečlivě dbáme na budování přátelského a osobního vztahu s každým z vás. Pokud by došlo k jakémukoliv problému s doručenou zásilkou, jsme připraveni rychle a efektivně situaci řešit.

Můžete nás kontaktovat telefonicky +420 723 404 225 nebo písemně  info@mtcrafts.cz, a my se zavazujeme odpovědět v co nejkratší možné době a zajistit nápravu k vaší plné spokojenosti.

Vrácení zboží

Pokud se zbožím nejste spokojení, můžete ho vrátit do 14 dnů ode dne přijetí zásilky. Vrácené zboží je potřeba uvést do původního stavu - předejde se tím pravděpodobnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Řádně zabalené a nepoškozené zboží zašlete nebo dopravte k nám na provozovnu na adrese EXPOMETAL, SPOL. S.R.O.,VÝSTAVIŠTĚ 1,BRNO, 648 23.

Se zbožím odešlete také vyplněný formulář: Odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete ke stažení níže. Jednotlivé náklady Prodávajícího spojené s vrácením zboží jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží, které nelze vrátit:

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele. Jedná se o:

  • nábytek, který byl vyráběn na objednávku nebo povrchově upraven na přání zákazníka (např. výběr odstínu kovové konstrukce nebo desky)
  • nábytek vyráběný v atypických rozměrech nebo úpravách
  • nábytek, u kterého jste zjistili poškození způdobené během přepravy a tuto skutečnost neoznámili prodávajícímu nejpozději do 2 dnů od převzetí zboží

Dodržení 14denní lhůty

Lhůta 14 dnů běží od následujícího kalendářního dne po převzetí zboží kupujícím. V případě, že lhůta končí o víkendu nebo ve svátek, je brán jako poslední den lhůty nejbližší následující pracovní den.

Vrácení peněz

Po převzetí zboží a jeho následné kontrole, Vám peníze zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši provozovnu. V případě, že zboží obdržíme nějakým způsobem poškozené, budou z vrácené částky strženy náklady za opravu zboží. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.

Reklamace

Vyskytl se u Vaší zásilky nějaký problém? Dejte nám vědět na info@mtcrafts.cz. Napište nám číslo objednávky, popis poškození a především nám zašlete fotografie poškození. Reklamované zboží zašlete k nám na provozovnu na adresu EXPOMETAL, SPOL. S.R.O.,VÝSTAVIŠTĚ 1,BRNO, 648 23.

V případě, že se zboží poškodilo během přepravy, je nutné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu a to nejpozději do 2 dnů od převzetí zboží a spolu s tím i zaslat fotografie poškozeného zboží. V opačném případě nelze poškozené zboží reklamovat. 

Při reklamaci můžete zvolit následující vyrovnání:

  • Sleva na výrobek - v případě vad menšího rozsahu se můžeme domluvit na slevě. Slevu Vám zašleme na bankovní účet
  • Vrácení zboží a peněz - po vrácení zboží na naší provozovnu Vám zašleme peníze zpět na Váš účet
  • Výměna – rádi Vám zašleme výrobek nový.
Zpět do obchodu